Průběh objednávky

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejší způsob k jeho nalezení použít vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

  1. v levém menu si vyberete požadovanou kategorii (např. FormičkyVykrajovátka…) a poté procházíte jednotlivé podkategorie (např. srdcevánočnívelikonoční…)
  2. vyhledávací box neboli prázdné políčko s tlačítkem „Hledat“, které se nachází vlevo na stránce. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží a poté kliknout na tlačítko „Hledat“ nebo zvolit „enter“ na klávesnici.

Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodout, který je pro vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na nás ať již telefonicky, mailem, ICQ nebo Skype. Všechny kontakty na nás naleznetezde.

Košík

V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit. Zákazník má také možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  1. nový zákazník, pokud nakupujete na LivingQuality.cz poprvé - kliknete na panáčka se zanmínkem plus v pravém rohu nahoře - "Chcete se zaregistrovat" - vyplníte potřebné údaje s hvězdičkou, zaškrtnete souhlas s obchodníma podmínkama a potvrdíte registraci. Na uvedený Email Vám příjdou přihlašovací údaje.
  2. registrovaný zákazník, pokud jste již na LivingQuality.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Osobní údaje

Pokud jste se přihlásili jako:

  1. nový zákazník, vyberte si jak budete nakupovat – zda soukromě nebo na firmu. Vyplňte požadované údaje. Nevyplníte-li jinou adresu pro doručení, automaticky se jako doručovací adresa bude brát ta původně zadaná.
  2. registrovaný zákazník, vyberte si adresu pro doručení a fakturační adresu. Adres můžete zadat hned několik a tak vám při dalším nákupu odpadne nutnost je znovu vyplňovat. Požadovanou adresu pak vždy zvolíte pouhým jedním kliknutím.

Na faktuře/daňovém dokladu můžete mít své údaje i v případě, že nenakupujete na firmu. Pouze ponecháte prázdná políčka IČ a DIČ. Výhodou pro firmy je kolonka „vaše značka“, která slouží pro vložení údaje jako je např. interní číslo vaší objednávky. Tento údaj se objeví na faktuře/daňovém dokladu.

Doprava a platba

Zboží dopravujeme pomocí České pošty.

Běžný balík, psaní

Nabízíme možnost zaslání běžným balíkem či psaním, dle množství objednaného zboží.

Obchodní balík

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den, po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Informace k doručení zásilky

  • • nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
  • • výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
  • • můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Víte, že si můžete

  • • nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu
  • • nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí
  • • zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny vaše zásilky na jinou adresu
  • • prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky

Osobní vyzvednutí

Vždy je zdarma. Další velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Pokud je zboží skladem, dostanete od nás e-mail s potvrzením, že si ho můžete vyzvednout. Na vyzvednutí máte celých 5 pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem od obdržení potvrzení. Po této době je objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu. V případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Potvrdit objednávku.

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 775 727 636.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Nejprodávanější